N. Z. TOSUN, "Sponsorluğun Kurumsal ve Pazarlama Halkla İlişkileri Açısından Değerlendirilmesi," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri, , vol.3, pp.143-147, 2000
TOSUN, N. Z. 2000. Sponsorluğun Kurumsal ve Pazarlama Halkla İlişkileri Açısından Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri, , vol.3 , 143-147.
TOSUN, N. Z., (2000). Sponsorluğun Kurumsal ve Pazarlama Halkla İlişkileri Açısından Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri, , vol.3, 143-147.
TOSUN, NURHAN. "Sponsorluğun Kurumsal ve Pazarlama Halkla İlişkileri Açısından Değerlendirilmesi," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri, , vol.3, 143-147, 2000
TOSUN, NURHAN Z. . "Sponsorluğun Kurumsal ve Pazarlama Halkla İlişkileri Açısından Değerlendirilmesi." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri, , vol.3, pp.143-147, 2000
TOSUN, N. Z. (2000) . "Sponsorluğun Kurumsal ve Pazarlama Halkla İlişkileri Açısından Değerlendirilmesi." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri, , vol.3, pp.143-147.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Sponsorluğun Kurumsal ve Pazarlama Halkla İlişkileri Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri,}, year=2000, pages={143-147} }