N. Z. Tosun, "Marka Farkındalığında Maskot Kullanımının Etkileri," Journal of Life Economics , vol.2, pp.87-113, 2014
Tosun, N. Z. 2014. Marka Farkındalığında Maskot Kullanımının Etkileri. Journal of Life Economics , vol.2 , 87-113.
Tosun, N. Z., (2014). Marka Farkındalığında Maskot Kullanımının Etkileri. Journal of Life Economics , vol.2, 87-113.
Tosun, NURHAN. "Marka Farkındalığında Maskot Kullanımının Etkileri," Journal of Life Economics , vol.2, 87-113, 2014
Tosun, NURHAN Z. . "Marka Farkındalığında Maskot Kullanımının Etkileri." Journal of Life Economics , vol.2, pp.87-113, 2014
Tosun, N. Z. (2014) . "Marka Farkındalığında Maskot Kullanımının Etkileri." Journal of Life Economics , vol.2, pp.87-113.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Marka Farkındalığında Maskot Kullanımının Etkileri}, journal={ Journal of Life Economics}, year=2014, pages={87-113} }