Z. İ. Erdoğmuş, "Ticari Fuarlar Katılımcı Firmaların Markalaşma Sürecine Nasıl Etki Eder?," In Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürebilir Fuarcılık ve İstihdam , İstanbul: Sokak Yayın Grubu, 2019, pp.146-159.
Erdoğmuş, Z. İ. Ticari Fuarlar Katılımcı Firmaların Markalaşma Sürecine Nasıl Etki Eder?. 2019. In Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürebilir Fuarcılık ve İstihdam , Sokak Yayın Grubu, İstanbul, 146-159.
Erdoğmuş, Z. İ., (2019). Ticari Fuarlar Katılımcı Firmaların Markalaşma Sürecine Nasıl Etki Eder?. Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürebilir Fuarcılık ve İstihdam (pp.146-159), İstanbul: Sokak Yayın Grubu.
Erdoğmuş, ZEYNEP. "Ticari Fuarlar Katılımcı Firmaların Markalaşma Sürecine Nasıl Etki Eder?." In Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürebilir Fuarcılık ve İstihdam , 146-159. İstanbul: Sokak Yayın Grubu, 2019
Erdoğmuş, ZEYNEP İ. . "Ticari Fuarlar Katılımcı Firmaların Markalaşma Sürecine Nasıl Etki Eder?." Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürebilir Fuarcılık ve İstihdam , Sokak Yayın Grubu, 2019, pp.146-159.
Erdoğmuş, Z. İ. (2019) "Ticari Fuarlar Katılımcı Firmaların Markalaşma Sürecine Nasıl Etki Eder?", Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürebilir Fuarcılık ve İstihdam . İstanbul: Sokak Yayın Grubu.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZEYNEP İREM ERDOĞMUŞ}, chaptertitle={Ticari Fuarlar Katılımcı Firmaların Markalaşma Sürecine Nasıl Etki Eder?}, booktitle={ Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürebilir Fuarcılık ve İstihdam}, publisher={Sokak Yayın Grubu}, city={İstanbul},year={2019} }