E. KÖKSOY, "Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi," Social Science Studies Journal (SSSJournal) , vol.7, no.87, pp.3732-3747, 2021
KÖKSOY, E. 2021. Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi. Social Science Studies Journal (SSSJournal) , vol.7, no.87 , 3732-3747.
KÖKSOY, E., (2021). Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi. Social Science Studies Journal (SSSJournal) , vol.7, no.87, 3732-3747.
KÖKSOY, ERGÜN. "Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi," Social Science Studies Journal (SSSJournal) , vol.7, no.87, 3732-3747, 2021
KÖKSOY, ERGÜN. "Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi." Social Science Studies Journal (SSSJournal) , vol.7, no.87, pp.3732-3747, 2021
KÖKSOY, E. (2021) . "Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi." Social Science Studies Journal (SSSJournal) , vol.7, no.87, pp.3732-3747.
@article{article, author={ERGÜN KÖKSOY}, title={Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi}, journal={Social Science Studies Journal (SSSJournal)}, year=2021, pages={3732-3747} }