b. kalender Et Al. , "Öğrenme Yaklaşımları Bağlamında 2005 ve 2018 Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının İncelenmesi: Sınıf Öğretmenleri Değişimi Nasıl Yorumluyor?," Eğitim ve Bilim , vol.48, no.214, pp.149-175, 2023
kalender, b. Et Al. 2023. Öğrenme Yaklaşımları Bağlamında 2005 ve 2018 Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının İncelenmesi: Sınıf Öğretmenleri Değişimi Nasıl Yorumluyor?. Eğitim ve Bilim , vol.48, no.214 , 149-175.
kalender, b., KABAPINAR, Y., & Urfalıoğlu, K., (2023). Öğrenme Yaklaşımları Bağlamında 2005 ve 2018 Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının İncelenmesi: Sınıf Öğretmenleri Değişimi Nasıl Yorumluyor?. Eğitim ve Bilim , vol.48, no.214, 149-175.
kalender, baris, YÜCEL KABAPINAR, And Kevser Urfalıoğlu. "Öğrenme Yaklaşımları Bağlamında 2005 ve 2018 Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının İncelenmesi: Sınıf Öğretmenleri Değişimi Nasıl Yorumluyor?," Eğitim ve Bilim , vol.48, no.214, 149-175, 2023
kalender, baris Et Al. "Öğrenme Yaklaşımları Bağlamında 2005 ve 2018 Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının İncelenmesi: Sınıf Öğretmenleri Değişimi Nasıl Yorumluyor?." Eğitim ve Bilim , vol.48, no.214, pp.149-175, 2023
kalender, b. KABAPINAR, Y. And Urfalıoğlu, K. (2023) . "Öğrenme Yaklaşımları Bağlamında 2005 ve 2018 Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının İncelenmesi: Sınıf Öğretmenleri Değişimi Nasıl Yorumluyor?." Eğitim ve Bilim , vol.48, no.214, pp.149-175.
@article{article, author={baris kalender Et Al. }, title={Öğrenme Yaklaşımları Bağlamında 2005 ve 2018 Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının İncelenmesi: Sınıf Öğretmenleri Değişimi Nasıl Yorumluyor?}, journal={Eğitim ve Bilim}, year=2023, pages={149-175} }