Y. Katrancı And S. Şengül, "Ortaokul öğrencilerinin matematik problemi oluşturma, matematik problemi çözme ve matematiğe yönelik tutumları arasındaki ilişkiler.," Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.44, pp.1-24, 2019
Katrancı, Y. And Şengül, S. 2019. Ortaokul öğrencilerinin matematik problemi oluşturma, matematik problemi çözme ve matematiğe yönelik tutumları arasındaki ilişkiler.. Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.44 , 1-24.
Katrancı, Y., & Şengül, S., (2019). Ortaokul öğrencilerinin matematik problemi oluşturma, matematik problemi çözme ve matematiğe yönelik tutumları arasındaki ilişkiler.. Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.44, 1-24.
Katrancı, Yasemin, And SARE ŞENGÜL. "Ortaokul öğrencilerinin matematik problemi oluşturma, matematik problemi çözme ve matematiğe yönelik tutumları arasındaki ilişkiler.," Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.44, 1-24, 2019
Katrancı, Yasemin And Şengül, SARE. "Ortaokul öğrencilerinin matematik problemi oluşturma, matematik problemi çözme ve matematiğe yönelik tutumları arasındaki ilişkiler.." Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.44, pp.1-24, 2019
Katrancı, Y. And Şengül, S. (2019) . "Ortaokul öğrencilerinin matematik problemi oluşturma, matematik problemi çözme ve matematiğe yönelik tutumları arasındaki ilişkiler.." Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.44, pp.1-24.
@article{article, author={Yasemin Katrancı And author={SARE ŞENGÜL}, title={Ortaokul öğrencilerinin matematik problemi oluşturma, matematik problemi çözme ve matematiğe yönelik tutumları arasındaki ilişkiler.}, journal={Egitim Ve Bilim-Education And Science}, year=2019, pages={1-24} }