N. O. Bakır And S. Aydoğan, "TÜKETİCİLERİN FOURSQUARE VEYA SWARM UYGULAMALARINI KULLANARAK YER BİLDİRİMİ YAPMA DAVRANIŞLARININ, MARKA TUTUMUNA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ," Beykoz Akademi Dergisi , vol.6, no.2, pp.90-110, 2018
Bakır, N. O. And Aydoğan, S. 2018. TÜKETİCİLERİN FOURSQUARE VEYA SWARM UYGULAMALARINI KULLANARAK YER BİLDİRİMİ YAPMA DAVRANIŞLARININ, MARKA TUTUMUNA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ. Beykoz Akademi Dergisi , vol.6, no.2 , 90-110.
Bakır, N. O., & Aydoğan, S., (2018). TÜKETİCİLERİN FOURSQUARE VEYA SWARM UYGULAMALARINI KULLANARAK YER BİLDİRİMİ YAPMA DAVRANIŞLARININ, MARKA TUTUMUNA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ. Beykoz Akademi Dergisi , vol.6, no.2, 90-110.
Bakır, NURETTİN, And SİBEL AYDOĞAN. "TÜKETİCİLERİN FOURSQUARE VEYA SWARM UYGULAMALARINI KULLANARAK YER BİLDİRİMİ YAPMA DAVRANIŞLARININ, MARKA TUTUMUNA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ," Beykoz Akademi Dergisi , vol.6, no.2, 90-110, 2018
Bakır, NURETTİN O. And Aydoğan, SİBEL. "TÜKETİCİLERİN FOURSQUARE VEYA SWARM UYGULAMALARINI KULLANARAK YER BİLDİRİMİ YAPMA DAVRANIŞLARININ, MARKA TUTUMUNA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ." Beykoz Akademi Dergisi , vol.6, no.2, pp.90-110, 2018
Bakır, N. O. And Aydoğan, S. (2018) . "TÜKETİCİLERİN FOURSQUARE VEYA SWARM UYGULAMALARINI KULLANARAK YER BİLDİRİMİ YAPMA DAVRANIŞLARININ, MARKA TUTUMUNA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ." Beykoz Akademi Dergisi , vol.6, no.2, pp.90-110.
@article{article, author={NURETTİN OZAN BAKIR And author={SİBEL AYDOĞAN}, title={TÜKETİCİLERİN FOURSQUARE VEYA SWARM UYGULAMALARINI KULLANARAK YER BİLDİRİMİ YAPMA DAVRANIŞLARININ, MARKA TUTUMUNA VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ}, journal={Beykoz Akademi Dergisi}, year=2018, pages={90-110} }