S. UĞUR And M. YILDIRIM, "Dijital Oyun Tabanlı STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Alanlarına İlgi Düzeyleri ve Bilimsel Yaratıcılığı Üzerine Etkisi: Minecraft Örneği," International STEM Education Conference , İstanbul, Turkey, 2019
UĞUR, S. And YILDIRIM, M. 2019. Dijital Oyun Tabanlı STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Alanlarına İlgi Düzeyleri ve Bilimsel Yaratıcılığı Üzerine Etkisi: Minecraft Örneği. International STEM Education Conference , (İstanbul, Turkey).
UĞUR, S., & YILDIRIM, M., (2019). Dijital Oyun Tabanlı STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Alanlarına İlgi Düzeyleri ve Bilimsel Yaratıcılığı Üzerine Etkisi: Minecraft Örneği . International STEM Education Conference, İstanbul, Turkey
UĞUR, SARIÇAM, And MEHTAP YILDIRIM. "Dijital Oyun Tabanlı STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Alanlarına İlgi Düzeyleri ve Bilimsel Yaratıcılığı Üzerine Etkisi: Minecraft Örneği," International STEM Education Conference, İstanbul, Turkey, 2019
UĞUR, SARIÇAM And YILDIRIM, MEHTAP. "Dijital Oyun Tabanlı STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Alanlarına İlgi Düzeyleri ve Bilimsel Yaratıcılığı Üzerine Etkisi: Minecraft Örneği." International STEM Education Conference , İstanbul, Turkey, 2019
UĞUR, S. And YILDIRIM, M. (2019) . "Dijital Oyun Tabanlı STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Alanlarına İlgi Düzeyleri ve Bilimsel Yaratıcılığı Üzerine Etkisi: Minecraft Örneği." International STEM Education Conference , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SARIÇAM UĞUR And author={MEHTAP YILDIRIM}, title={Dijital Oyun Tabanlı STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Alanlarına İlgi Düzeyleri ve Bilimsel Yaratıcılığı Üzerine Etkisi: Minecraft Örneği}, congress name={International STEM Education Conference}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}}