E. İBRAHİM And S. ŞENGÜL, "Permütasyon ve Olasılık Konusunun Öğretiminde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, pp.215-258, 2007
İBRAHİM, E. And ŞENGÜL, S. 2007. Permütasyon ve Olasılık Konusunun Öğretiminde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15 , 215-258.
İBRAHİM, E., & ŞENGÜL, S., (2007). Permütasyon ve Olasılık Konusunun Öğretiminde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, 215-258.
İBRAHİM, EKİNÖZÜ, And SARE ŞENGÜL. "Permütasyon ve Olasılık Konusunun Öğretiminde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, 215-258, 2007
İBRAHİM, EKİNÖZÜ And ŞENGÜL, SARE. "Permütasyon ve Olasılık Konusunun Öğretiminde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, pp.215-258, 2007
İBRAHİM, E. And ŞENGÜL, S. (2007) . "Permütasyon ve Olasılık Konusunun Öğretiminde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, pp.215-258.
@article{article, author={EKİNÖZÜ İBRAHİM And author={SARE ŞENGÜL}, title={Permütasyon ve Olasılık Konusunun Öğretiminde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2007, pages={215-258} }