M. TIĞLI And D. YALÇIN, "Akıllı Telefon Satın Alımında Tüketici Karar Verme Envanteri," Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.50-85, 2018
TIĞLI, M. And YALÇIN, D. 2018. Akıllı Telefon Satın Alımında Tüketici Karar Verme Envanteri. Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2 , 50-85.
TIĞLI, M., & YALÇIN, D., (2018). Akıllı Telefon Satın Alımında Tüketici Karar Verme Envanteri. Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 50-85.
TIĞLI, MEHMET, And DERYA YALÇIN. "Akıllı Telefon Satın Alımında Tüketici Karar Verme Envanteri," Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 50-85, 2018
TIĞLI, MEHMET And YALÇIN, DERYA. "Akıllı Telefon Satın Alımında Tüketici Karar Verme Envanteri." Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.50-85, 2018
TIĞLI, M. And YALÇIN, D. (2018) . "Akıllı Telefon Satın Alımında Tüketici Karar Verme Envanteri." Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.50-85.
@article{article, author={MEHMET TIĞLI And author={DERYA YALÇIN}, title={Akıllı Telefon Satın Alımında Tüketici Karar Verme Envanteri}, journal={Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={50-85} }