N. CEVİZ Et Al. , "PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA: HAZIR GİYİM FİRMALARI ÖRNEĞİ," Tidsad , vol.5, pp.1-10, 2018
CEVİZ, N. Et Al. 2018. PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA: HAZIR GİYİM FİRMALARI ÖRNEĞİ. Tidsad , vol.5 , 1-10.
CEVİZ, N., TEKTAŞ, N., & TEKTAŞ, M., (2018). PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA: HAZIR GİYİM FİRMALARI ÖRNEĞİ. Tidsad , vol.5, 1-10.
CEVİZ, NURAY, NECLA TEKTAŞ, And MEHMET TEKTAŞ. "PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA: HAZIR GİYİM FİRMALARI ÖRNEĞİ," Tidsad , vol.5, 1-10, 2018
CEVİZ, NURAY Et Al. "PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA: HAZIR GİYİM FİRMALARI ÖRNEĞİ." Tidsad , vol.5, pp.1-10, 2018
CEVİZ, N. TEKTAŞ, N. And TEKTAŞ, M. (2018) . "PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA: HAZIR GİYİM FİRMALARI ÖRNEĞİ." Tidsad , vol.5, pp.1-10.
@article{article, author={NURAY CEVİZ Et Al. }, title={PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA: HAZIR GİYİM FİRMALARI ÖRNEĞİ}, journal={Tidsad}, year=2018, pages={1-10} }