S. AYDOĞAN, "TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ÜLKE MENŞEİ ETKİSİNİN YABANCIMARKALI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ," Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1, pp.89-122, 2019
AYDOĞAN, S. 2019. TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ÜLKE MENŞEİ ETKİSİNİN YABANCIMARKALI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ. Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1 , 89-122.
AYDOĞAN, S., (2019). TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ÜLKE MENŞEİ ETKİSİNİN YABANCIMARKALI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ. Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1, 89-122.
AYDOĞAN, SİBEL. "TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ÜLKE MENŞEİ ETKİSİNİN YABANCIMARKALI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ," Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1, 89-122, 2019
AYDOĞAN, SİBEL. "TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ÜLKE MENŞEİ ETKİSİNİN YABANCIMARKALI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ." Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1, pp.89-122, 2019
AYDOĞAN, S. (2019) . "TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ÜLKE MENŞEİ ETKİSİNİN YABANCIMARKALI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ." Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1, pp.89-122.
@article{article, author={SİBEL AYDOĞAN}, title={TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE ÜLKE MENŞEİ ETKİSİNİN YABANCIMARKALI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={Beykoz Akademi Dergisi}, year=2019, pages={89-122} }