H. Gür Et Al. , "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforların Karşılaştırılması," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1, pp.427-444, 2016
Gür, H. Et Al. 2016. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforların Karşılaştırılması. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1 , 427-444.
Gür, H., Hangül, T., & Kara, A., (2016). Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforların Karşılaştırılması. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1, 427-444.
Gür, Hülya, TUĞBA HANGÜL, And Adnan Kara. "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforların Karşılaştırılması," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1, 427-444, 2016
Gür, Hülya Et Al. "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforların Karşılaştırılması." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1, pp.427-444, 2016
Gür, H. Hangül, T. And Kara, A. (2016) . "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforların Karşılaştırılması." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.1, pp.427-444.
@article{article, author={Hülya Gür Et Al. }, title={Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforların Karşılaştırılması}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2016, pages={427-444} }