T. KARA, "Küresel Ekonomik Kriz ve Medya Sektörüne Yansımaları," MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION , pp.65-78, 2009
KARA, T. 2009. Küresel Ekonomik Kriz ve Medya Sektörüne Yansımaları. MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION , 65-78.
KARA, T., (2009). Küresel Ekonomik Kriz ve Medya Sektörüne Yansımaları. MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION , 65-78.
KARA, TOLGA. "Küresel Ekonomik Kriz ve Medya Sektörüne Yansımaları," MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION , 65-78, 2009
KARA, TOLGA. "Küresel Ekonomik Kriz ve Medya Sektörüne Yansımaları." MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION , pp.65-78, 2009
KARA, T. (2009) . "Küresel Ekonomik Kriz ve Medya Sektörüne Yansımaları." MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION , pp.65-78.
@article{article, author={TOLGA KARA}, title={Küresel Ekonomik Kriz ve Medya Sektörüne Yansımaları}, journal={MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION}, year=2009, pages={65-78} }