F. ÖNEN, "Derse entegre edilerek gerçekleştirilen bilimin doğası öğretimine yönelik öğrenci görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi," 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Turkey, 2013
ÖNEN, F. 2013. Derse entegre edilerek gerçekleştirilen bilimin doğası öğretimine yönelik öğrenci görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi. 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (Turkey).
ÖNEN, F., (2013). Derse entegre edilerek gerçekleştirilen bilimin doğası öğretimine yönelik öğrenci görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi . 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Turkey
ÖNEN, FATMA. "Derse entegre edilerek gerçekleştirilen bilimin doğası öğretimine yönelik öğrenci görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi," 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Turkey, 2013
ÖNEN, FATMA Ö. . "Derse entegre edilerek gerçekleştirilen bilimin doğası öğretimine yönelik öğrenci görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi." 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Turkey, 2013
ÖNEN, F. (2013) . "Derse entegre edilerek gerçekleştirilen bilimin doğası öğretimine yönelik öğrenci görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi." 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA ÖNEN ÖZTÜRK}, title={Derse entegre edilerek gerçekleştirilen bilimin doğası öğretimine yönelik öğrenci görüşleri ile bu öğretimin bilimsel tutum ve süreç becerilerine etkisi}, congress name={22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı}, city={}, country={Turkey}, year={2013}}