A. ÇÖMEK Et Al. , "The effect of concept mapping on students academic achievement and attitude in science education Fen eğitiminde kavram haritaları kullanımının akademik başarı ve tutuma etkisi," Journal of Human Sciences , vol.13, pp.348-363, 2016
ÇÖMEK, A. Et Al. 2016. The effect of concept mapping on students academic achievement and attitude in science education Fen eğitiminde kavram haritaları kullanımının akademik başarı ve tutuma etkisi. Journal of Human Sciences , vol.13 , 348-363.
ÇÖMEK, A., AKINOĞLU, O., Elmacı, E., & Gündoğdu, T., (2016). The effect of concept mapping on students academic achievement and attitude in science education Fen eğitiminde kavram haritaları kullanımının akademik başarı ve tutuma etkisi. Journal of Human Sciences , vol.13, 348-363.
ÇÖMEK, ARİF Et Al. "The effect of concept mapping on students academic achievement and attitude in science education Fen eğitiminde kavram haritaları kullanımının akademik başarı ve tutuma etkisi," Journal of Human Sciences , vol.13, 348-363, 2016
ÇÖMEK, ARİF Et Al. "The effect of concept mapping on students academic achievement and attitude in science education Fen eğitiminde kavram haritaları kullanımının akademik başarı ve tutuma etkisi." Journal of Human Sciences , vol.13, pp.348-363, 2016
ÇÖMEK, A. Et Al. (2016) . "The effect of concept mapping on students academic achievement and attitude in science education Fen eğitiminde kavram haritaları kullanımının akademik başarı ve tutuma etkisi." Journal of Human Sciences , vol.13, pp.348-363.
@article{article, author={ARİF ÇÖMEK Et Al. }, title={The effect of concept mapping on students academic achievement and attitude in science education Fen eğitiminde kavram haritaları kullanımının akademik başarı ve tutuma etkisi}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2016, pages={348-363} }