S. Pirtini. Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım2010, pp.151
Pirtini, S. 2010. Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard . Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul.
Pirtini, S., (2010). Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
Pirtini, SERDAR. Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2010
Pirtini, SERDAR. Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard . Beta Basım Yayım Dağıtım, 2010.
Pirtini, S. (2010) Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard . 2nd edn. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
@book{book, author={SERDAR PİRTİNİ}, title={Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, year={2010} }