Z. İ. ERDOĞMUŞ Et Al. , "Exploring dimensions of brand personality for Generation Y in the apparel market The case of Turkey Y Jenerasyonu için Hazır Giyim Marka Kişiliği Boyutlarını Ortaya Çıkarmak Türkiye Vakası," Journal of Global Fashion Marketing: Bridging Fashion and Marketi , vol.6, pp.150-161, 2015
ERDOĞMUŞ, Z. İ. Et Al. 2015. Exploring dimensions of brand personality for Generation Y in the apparel market The case of Turkey Y Jenerasyonu için Hazır Giyim Marka Kişiliği Boyutlarını Ortaya Çıkarmak Türkiye Vakası. Journal of Global Fashion Marketing: Bridging Fashion and Marketi , vol.6 , 150-161.
ERDOĞMUŞ, Z. İ., ÇOBANOĞLU, E., & Işıl, B., (2015). Exploring dimensions of brand personality for Generation Y in the apparel market The case of Turkey Y Jenerasyonu için Hazır Giyim Marka Kişiliği Boyutlarını Ortaya Çıkarmak Türkiye Vakası. Journal of Global Fashion Marketing: Bridging Fashion and Marketi , vol.6, 150-161.
ERDOĞMUŞ, ZEYNEP, EMİNE ÇOBANOĞLU, And BudeyriTuran Işıl. "Exploring dimensions of brand personality for Generation Y in the apparel market The case of Turkey Y Jenerasyonu için Hazır Giyim Marka Kişiliği Boyutlarını Ortaya Çıkarmak Türkiye Vakası," Journal of Global Fashion Marketing: Bridging Fashion and Marketi , vol.6, 150-161, 2015
ERDOĞMUŞ, ZEYNEP İ. Et Al. "Exploring dimensions of brand personality for Generation Y in the apparel market The case of Turkey Y Jenerasyonu için Hazır Giyim Marka Kişiliği Boyutlarını Ortaya Çıkarmak Türkiye Vakası." Journal of Global Fashion Marketing: Bridging Fashion and Marketi , vol.6, pp.150-161, 2015
ERDOĞMUŞ, Z. İ. ÇOBANOĞLU, E. And Işıl, B. (2015) . "Exploring dimensions of brand personality for Generation Y in the apparel market The case of Turkey Y Jenerasyonu için Hazır Giyim Marka Kişiliği Boyutlarını Ortaya Çıkarmak Türkiye Vakası." Journal of Global Fashion Marketing: Bridging Fashion and Marketi , vol.6, pp.150-161.
@article{article, author={ZEYNEP İREM ERDOĞMUŞ Et Al. }, title={Exploring dimensions of brand personality for Generation Y in the apparel market The case of Turkey Y Jenerasyonu için Hazır Giyim Marka Kişiliği Boyutlarını Ortaya Çıkarmak Türkiye Vakası}, journal={Journal of Global Fashion Marketing: Bridging Fashion and Marketi}, year=2015, pages={150-161} }