B. ÖZKAYA And Y. ÜLKER, "Markaların Sosyal Medyada Oluşan Sinik Tutuma Yönelik Yaklaşımları," Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.1, pp.115-128, 2020
ÖZKAYA, B. And ÜLKER, Y. 2020. Markaların Sosyal Medyada Oluşan Sinik Tutuma Yönelik Yaklaşımları. Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.1 , 115-128.
ÖZKAYA, B., & ÜLKER, Y., (2020). Markaların Sosyal Medyada Oluşan Sinik Tutuma Yönelik Yaklaşımları. Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.1, 115-128.
ÖZKAYA, BETÜL, And YELDA ÜLKER. "Markaların Sosyal Medyada Oluşan Sinik Tutuma Yönelik Yaklaşımları," Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.1, 115-128, 2020
ÖZKAYA, BETÜL And ÜLKER, YELDA. "Markaların Sosyal Medyada Oluşan Sinik Tutuma Yönelik Yaklaşımları." Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.1, pp.115-128, 2020
ÖZKAYA, B. And ÜLKER, Y. (2020) . "Markaların Sosyal Medyada Oluşan Sinik Tutuma Yönelik Yaklaşımları." Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.1, pp.115-128.
@article{article, author={BETÜL ÖZKAYA And author={YELDA ÜLKER}, title={Markaların Sosyal Medyada Oluşan Sinik Tutuma Yönelik Yaklaşımları}, journal={Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={115-128} }