F. GÜNGÖR And A. BAŞCI, "Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanya Türlerine Yönelik İnanç, Tutum ve Satın Alma Niyetlerinin İncelenmesi," II. C-IASOS International Applied Social Sciences Congress , Antalya, Turkey, pp.320-323, 2018
GÜNGÖR, F. And BAŞCI, A. 2018. Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanya Türlerine Yönelik İnanç, Tutum ve Satın Alma Niyetlerinin İncelenmesi. II. C-IASOS International Applied Social Sciences Congress , (Antalya, Turkey), 320-323.
GÜNGÖR, F., & BAŞCI, A., (2018). Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanya Türlerine Yönelik İnanç, Tutum ve Satın Alma Niyetlerinin İncelenmesi . II. C-IASOS International Applied Social Sciences Congress (pp.320-323). Antalya, Turkey
GÜNGÖR, FULYA, And AHMET BAŞCI. "Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanya Türlerine Yönelik İnanç, Tutum ve Satın Alma Niyetlerinin İncelenmesi," II. C-IASOS International Applied Social Sciences Congress, Antalya, Turkey, 2018
GÜNGÖR, FULYA And BAŞCI, AHMET. "Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanya Türlerine Yönelik İnanç, Tutum ve Satın Alma Niyetlerinin İncelenmesi." II. C-IASOS International Applied Social Sciences Congress , Antalya, Turkey, pp.320-323, 2018
GÜNGÖR, F. And BAŞCI, A. (2018) . "Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanya Türlerine Yönelik İnanç, Tutum ve Satın Alma Niyetlerinin İncelenmesi." II. C-IASOS International Applied Social Sciences Congress , Antalya, Turkey, pp.320-323.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FULYA GÜNGÖR And author={AHMET BAŞCI}, title={Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanya Türlerine Yönelik İnanç, Tutum ve Satın Alma Niyetlerinin İncelenmesi}, congress name={II. C-IASOS International Applied Social Sciences Congress}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={320-323} }