G. KELEMCİ Et Al. , "MARKA AŞKI VE MARKA SADAKATİ İLİŞKİSİNDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ," 23. Pazarlama Kongresi , 2018
KELEMCİ, G. Et Al. 2018. MARKA AŞKI VE MARKA SADAKATİ İLİŞKİSİNDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ. 23. Pazarlama Kongresi .
KELEMCİ, G., GÜSAN KÖSE, G., & Tibet, E., (2018). MARKA AŞKI VE MARKA SADAKATİ İLİŞKİSİNDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ . 23. Pazarlama Kongresi
KELEMCİ, GÜLPINAR, GÖZDE GÜSAN KÖSE, And Ebru Tibet. "MARKA AŞKI VE MARKA SADAKATİ İLİŞKİSİNDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ," 23. Pazarlama Kongresi, 2018
KELEMCİ, GÜLPINAR Et Al. "MARKA AŞKI VE MARKA SADAKATİ İLİŞKİSİNDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ." 23. Pazarlama Kongresi , 2018
KELEMCİ, G. GÜSAN KÖSE, G. And Tibet, E. (2018) . "MARKA AŞKI VE MARKA SADAKATİ İLİŞKİSİNDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ." 23. Pazarlama Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLPINAR KELEMCİ Et Al. }, title={MARKA AŞKI VE MARKA SADAKATİ İLİŞKİSİNDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ}, congress name={23. Pazarlama Kongresi}, city={}, country={}, year={2018}}