G. Kelemci And E. Karapınar, "Sinsi (Tuzak) Pazarlamanın Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: 2010 Dünya Şampiyonası Örneği," Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.185-203, 2016
Kelemci, G. And Karapınar, E. 2016. Sinsi (Tuzak) Pazarlamanın Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: 2010 Dünya Şampiyonası Örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi , vol.17 , 185-203.
Kelemci, G., & Karapınar, E., (2016). Sinsi (Tuzak) Pazarlamanın Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: 2010 Dünya Şampiyonası Örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi , vol.17, 185-203.
Kelemci, GÜLPINAR, And EKİN KARAPINAR. "Sinsi (Tuzak) Pazarlamanın Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: 2010 Dünya Şampiyonası Örneği," Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi , vol.17, 185-203, 2016
Kelemci, GÜLPINAR And Karapınar, EKİN. "Sinsi (Tuzak) Pazarlamanın Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: 2010 Dünya Şampiyonası Örneği." Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.185-203, 2016
Kelemci, G. And Karapınar, E. (2016) . "Sinsi (Tuzak) Pazarlamanın Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: 2010 Dünya Şampiyonası Örneği." Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.185-203.
@article{article, author={GÜLPINAR KELEMCİ And author={EKİN KARAPINAR}, title={Sinsi (Tuzak) Pazarlamanın Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: 2010 Dünya Şampiyonası Örneği}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={185-203} }