F. CİHAN And H. AKKOÇ, "Türkiye’deki 11. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Radyan Tanım ve Şekil Temsillerinin İncelenmesi: Nitel ve Nicel Açı Görüşü," Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.39, no.2, pp.71-97, 2022
CİHAN, F. And AKKOÇ, H. 2022. Türkiye’deki 11. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Radyan Tanım ve Şekil Temsillerinin İncelenmesi: Nitel ve Nicel Açı Görüşü. Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.39, no.2 , 71-97.
CİHAN, F., & AKKOÇ, H., (2022). Türkiye’deki 11. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Radyan Tanım ve Şekil Temsillerinin İncelenmesi: Nitel ve Nicel Açı Görüşü. Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.39, no.2, 71-97.
CİHAN, FİKRET, And HATİCE AKKOÇ. "Türkiye’deki 11. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Radyan Tanım ve Şekil Temsillerinin İncelenmesi: Nitel ve Nicel Açı Görüşü," Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.39, no.2, 71-97, 2022
CİHAN, FİKRET And AKKOÇ, HATİCE. "Türkiye’deki 11. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Radyan Tanım ve Şekil Temsillerinin İncelenmesi: Nitel ve Nicel Açı Görüşü." Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.39, no.2, pp.71-97, 2022
CİHAN, F. And AKKOÇ, H. (2022) . "Türkiye’deki 11. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Radyan Tanım ve Şekil Temsillerinin İncelenmesi: Nitel ve Nicel Açı Görüşü." Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.39, no.2, pp.71-97.
@article{article, author={FİKRET CİHAN And author={HATİCE AKKOÇ}, title={Türkiye’deki 11. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Radyan Tanım ve Şekil Temsillerinin İncelenmesi: Nitel ve Nicel Açı Görüşü}, journal={Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={71-97} }