A. YILMAZ, "Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Çoklu Zeka Kuramına Göre İşlenişi," Marmara Coğrafya Dergisi , pp.238-252, 2008
YILMAZ, A. 2008. Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Çoklu Zeka Kuramına Göre İşlenişi. Marmara Coğrafya Dergisi , 238-252.
YILMAZ, A., (2008). Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Çoklu Zeka Kuramına Göre İşlenişi. Marmara Coğrafya Dergisi , 238-252.
YILMAZ, ALİ. "Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Çoklu Zeka Kuramına Göre İşlenişi," Marmara Coğrafya Dergisi , 238-252, 2008
YILMAZ, ALİ. "Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Çoklu Zeka Kuramına Göre İşlenişi." Marmara Coğrafya Dergisi , pp.238-252, 2008
YILMAZ, A. (2008) . "Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Çoklu Zeka Kuramına Göre İşlenişi." Marmara Coğrafya Dergisi , pp.238-252.
@article{article, author={ALİ YILMAZ}, title={Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Çoklu Zeka Kuramına Göre İşlenişi}, journal={Marmara Coğrafya Dergisi}, year=2008, pages={238-252} }