B. AYAR And H. Ş. BURNAZ, "TÜKETİCİ DAVRANIŞINDA ZAMAN KAVRAMI," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2, pp.341-380, 2023
AYAR, B. And BURNAZ, H. Ş. 2023. TÜKETİCİ DAVRANIŞINDA ZAMAN KAVRAMI. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2 , 341-380.
AYAR, B., & BURNAZ, H. Ş., (2023). TÜKETİCİ DAVRANIŞINDA ZAMAN KAVRAMI. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2, 341-380.
AYAR, BAHADIR, And HURİYE ŞEBNEM BURNAZ. "TÜKETİCİ DAVRANIŞINDA ZAMAN KAVRAMI," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2, 341-380, 2023
AYAR, BAHADIR And BURNAZ, HURİYE Ş. . "TÜKETİCİ DAVRANIŞINDA ZAMAN KAVRAMI." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2, pp.341-380, 2023
AYAR, B. And BURNAZ, H. Ş. (2023) . "TÜKETİCİ DAVRANIŞINDA ZAMAN KAVRAMI." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2, pp.341-380.
@article{article, author={BAHADIR AYAR And author={HURİYE ŞEBNEM BURNAZ}, title={TÜKETİCİ DAVRANIŞINDA ZAMAN KAVRAMI}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2023, pages={341-380} }