G. Kelemci, "Müşteri Değeri Yönetimi: Değer Odaklı Yönetim Anlayışında Müşteri Değerini Arttırmaya Yönelik Temel Stratejiler," In Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri , İstanbul: Yaprak Yayınları, 2009, pp.207-230.
Kelemci, G. Müşteri Değeri Yönetimi: Değer Odaklı Yönetim Anlayışında Müşteri Değerini Arttırmaya Yönelik Temel Stratejiler. 2009. In Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri , Yaprak Yayınları, İstanbul, 207-230.
Kelemci, G., (2009). Müşteri Değeri Yönetimi: Değer Odaklı Yönetim Anlayışında Müşteri Değerini Arttırmaya Yönelik Temel Stratejiler. Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri (pp.207-230), İstanbul: Yaprak Yayınları.
Kelemci, GÜLPINAR. "Müşteri Değeri Yönetimi: Değer Odaklı Yönetim Anlayışında Müşteri Değerini Arttırmaya Yönelik Temel Stratejiler." In Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri , 207-230. İstanbul: Yaprak Yayınları, 2009
Kelemci, GÜLPINAR. "Müşteri Değeri Yönetimi: Değer Odaklı Yönetim Anlayışında Müşteri Değerini Arttırmaya Yönelik Temel Stratejiler." Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri , Yaprak Yayınları, 2009, pp.207-230.
Kelemci, G. (2009) "Müşteri Değeri Yönetimi: Değer Odaklı Yönetim Anlayışında Müşteri Değerini Arttırmaya Yönelik Temel Stratejiler", Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri . İstanbul: Yaprak Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLPINAR KELEMCİ}, chaptertitle={Müşteri Değeri Yönetimi: Değer Odaklı Yönetim Anlayışında Müşteri Değerini Arttırmaya Yönelik Temel Stratejiler}, booktitle={ Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri}, publisher={Yaprak Yayınları}, city={İstanbul},year={2009} }