I. TANRISEVEN ÜREDİ Et Al. , "Matematik Öğretiminde Problem Çözme Sürecinde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Hatırlama Düzeyine Etkisi," Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.25, pp.21-35, 2008
TANRISEVEN ÜREDİ, I. Et Al. 2008. Matematik Öğretiminde Problem Çözme Sürecinde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Hatırlama Düzeyine Etkisi. Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.25 , 21-35.
TANRISEVEN ÜREDİ, I., ŞENGÜL, S., & GÜRDAL, A., (2008). Matematik Öğretiminde Problem Çözme Sürecinde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Hatırlama Düzeyine Etkisi. Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.25, 21-35.
TANRISEVEN ÜREDİ, IŞIL, SARE ŞENGÜL, And AYLA GÜRDAL. "Matematik Öğretiminde Problem Çözme Sürecinde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Hatırlama Düzeyine Etkisi," Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.25, 21-35, 2008
TANRISEVEN ÜREDİ, IŞIL T. Et Al. "Matematik Öğretiminde Problem Çözme Sürecinde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Hatırlama Düzeyine Etkisi." Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.25, pp.21-35, 2008
TANRISEVEN ÜREDİ, I. ŞENGÜL, S. And GÜRDAL, A. (2008) . "Matematik Öğretiminde Problem Çözme Sürecinde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Hatırlama Düzeyine Etkisi." Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.25, pp.21-35.
@article{article, author={IŞIL TANRISEVEN ÜREDİ Et Al. }, title={Matematik Öğretiminde Problem Çözme Sürecinde Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Hatırlama Düzeyine Etkisi}, journal={Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi}, year=2008, pages={21-35} }