B. Özkaya, "Lüks Moda Markalarının Metaverse Platformu Roblox İle İş Birliği Yapma Nedenlerinin İncelenmesi," In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II , Ankara: Nobel Yayınevi, 2022, pp.77-102.
Özkaya, B. Lüks Moda Markalarının Metaverse Platformu Roblox İle İş Birliği Yapma Nedenlerinin İncelenmesi. 2022. In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II , Nobel Yayınevi, Ankara, 77-102.
Özkaya, B., (2022). Lüks Moda Markalarının Metaverse Platformu Roblox İle İş Birliği Yapma Nedenlerinin İncelenmesi. Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II (pp.77-102), Ankara: Nobel Yayınevi.
Özkaya, BETÜL. "Lüks Moda Markalarının Metaverse Platformu Roblox İle İş Birliği Yapma Nedenlerinin İncelenmesi." In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II , 77-102. Ankara: Nobel Yayınevi, 2022
Özkaya, BETÜL. "Lüks Moda Markalarının Metaverse Platformu Roblox İle İş Birliği Yapma Nedenlerinin İncelenmesi." Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II , Nobel Yayınevi, 2022, pp.77-102.
Özkaya, B. (2022) "Lüks Moda Markalarının Metaverse Platformu Roblox İle İş Birliği Yapma Nedenlerinin İncelenmesi", Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II . Ankara: Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={BETÜL ÖZKAYA}, chaptertitle={Lüks Moda Markalarının Metaverse Platformu Roblox İle İş Birliği Yapma Nedenlerinin İncelenmesi}, booktitle={ Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={Ankara},year={2022} }