Z. F. Peltekoğlu And E. Demir, "Dijital Halkla İlişkiler: Fenomenler Dijital Marka Elçisi Olabilir Mi?.," Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.12, no.2, pp.1044-1067, 2019
Peltekoğlu, Z. F. And Demir, E. 2019. Dijital Halkla İlişkiler: Fenomenler Dijital Marka Elçisi Olabilir Mi?.. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.12, no.2 , 1044-1067.
Peltekoğlu, Z. F., & Demir, E., (2019). Dijital Halkla İlişkiler: Fenomenler Dijital Marka Elçisi Olabilir Mi?.. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.12, no.2, 1044-1067.
Peltekoğlu, ZEYNEP, And Emel Demir. "Dijital Halkla İlişkiler: Fenomenler Dijital Marka Elçisi Olabilir Mi?.," Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.12, no.2, 1044-1067, 2019
Peltekoğlu, ZEYNEP F. And Demir, Emel. "Dijital Halkla İlişkiler: Fenomenler Dijital Marka Elçisi Olabilir Mi?.." Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.12, no.2, pp.1044-1067, 2019
Peltekoğlu, Z. F. And Demir, E. (2019) . "Dijital Halkla İlişkiler: Fenomenler Dijital Marka Elçisi Olabilir Mi?.." Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , vol.12, no.2, pp.1044-1067.
@article{article, author={ZEYNEP FİLİZ PELTEKOĞLU And author={Emel Demir}, title={Dijital Halkla İlişkiler: Fenomenler Dijital Marka Elçisi Olabilir Mi?.}, journal={Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi}, year=2019, pages={1044-1067} }