G. KELEMCİ And D. SAĞLAM, "Müşteri Yaşam Boyu Değeri Hesaplama Modelleri ve Model Değiskenlerine Genel Bir Bakış," Pazarlama Dünyası , vol.21, pp.32-38, 2007
KELEMCİ, G. And SAĞLAM, D. 2007. Müşteri Yaşam Boyu Değeri Hesaplama Modelleri ve Model Değiskenlerine Genel Bir Bakış. Pazarlama Dünyası , vol.21 , 32-38.
KELEMCİ, G., & SAĞLAM, D., (2007). Müşteri Yaşam Boyu Değeri Hesaplama Modelleri ve Model Değiskenlerine Genel Bir Bakış. Pazarlama Dünyası , vol.21, 32-38.
KELEMCİ, GÜLPINAR, And DAMLA SAĞLAM. "Müşteri Yaşam Boyu Değeri Hesaplama Modelleri ve Model Değiskenlerine Genel Bir Bakış," Pazarlama Dünyası , vol.21, 32-38, 2007
KELEMCİ, GÜLPINAR And SAĞLAM, DAMLA. "Müşteri Yaşam Boyu Değeri Hesaplama Modelleri ve Model Değiskenlerine Genel Bir Bakış." Pazarlama Dünyası , vol.21, pp.32-38, 2007
KELEMCİ, G. And SAĞLAM, D. (2007) . "Müşteri Yaşam Boyu Değeri Hesaplama Modelleri ve Model Değiskenlerine Genel Bir Bakış." Pazarlama Dünyası , vol.21, pp.32-38.
@article{article, author={GÜLPINAR KELEMCİ And author={DAMLA SAĞLAM}, title={Müşteri Yaşam Boyu Değeri Hesaplama Modelleri ve Model Değiskenlerine Genel Bir Bakış}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=2007, pages={32-38} }