F. Yıldız And S. Şengül, "DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Anlama ve Düşünme Yollarına Etkisinin İncelenmesi.," International Journal of Social Science. , no.56, pp.83-130, 2017
Yıldız, F. And Şengül, S. 2017. DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Anlama ve Düşünme Yollarına Etkisinin İncelenmesi.. International Journal of Social Science. , no.56 , 83-130.
Yıldız, F., & Şengül, S., (2017). DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Anlama ve Düşünme Yollarına Etkisinin İncelenmesi.. International Journal of Social Science. , no.56, 83-130.
Yıldız, Filiz, And SARE ŞENGÜL. "DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Anlama ve Düşünme Yollarına Etkisinin İncelenmesi.," International Journal of Social Science. , no.56, 83-130, 2017
Yıldız, Filiz And Şengül, SARE. "DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Anlama ve Düşünme Yollarına Etkisinin İncelenmesi.." International Journal of Social Science. , no.56, pp.83-130, 2017
Yıldız, F. And Şengül, S. (2017) . "DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Anlama ve Düşünme Yollarına Etkisinin İncelenmesi.." International Journal of Social Science. , no.56, pp.83-130.
@article{article, author={Filiz Yıldız And author={SARE ŞENGÜL}, title={DNR Tabanlı Öğretimin 8. Sınıf Öğrencilerinin Anlama ve Düşünme Yollarına Etkisinin İncelenmesi.}, journal={International Journal of Social Science.}, year=2017, pages={83-130} }