A. Cücü Et Al. , "Genişletilmiş Eğitim Müfredatı (GEP) Oluşturulmasının Temel Amacı ve Dayanağı, Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Genişletilmiş Eğitim Programının Dört Ana Dayanağı,M.Ü. Eczacılık Fakültesi Temel Mesleki Uygulamalar/Laboratuvar Uygulamaları Listesi,Ders/Staj Programlarının Planlanması ve İyileştirilmesi, Teorik Derslerin ve Olguya Dayalı Oturumların Planlanması, Temel Mesleki Uygulamalar İlişkin Uygulamalı Eğitimlerin Planlanması, Eğitici Gelişimi Sertifika Programı ve Genişletilmiş Eğitim Programı (GEP) Hazırlık Sürecine Katkısı," In Marmara ÜniversitesiEczacılık FakültesiGenişletilmiş Eğitim Programı Detay Çalışması , İstanbul: Marmara Yayınları, 2019, pp.8-329.
Cücü, A. Et Al. Genişletilmiş Eğitim Müfredatı (GEP) Oluşturulmasının Temel Amacı ve Dayanağı, Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Genişletilmiş Eğitim Programının Dört Ana Dayanağı,M.Ü. Eczacılık Fakültesi Temel Mesleki Uygulamalar/Laboratuvar Uygulamaları Listesi,Ders/Staj Programlarının Planlanması ve İyileştirilmesi, Teorik Derslerin ve Olguya Dayalı Oturumların Planlanması, Temel Mesleki Uygulamalar İlişkin Uygulamalı Eğitimlerin Planlanması, Eğitici Gelişimi Sertifika Programı ve Genişletilmiş Eğitim Programı (GEP) Hazırlık Sürecine Katkısı. 2019. In Marmara ÜniversitesiEczacılık FakültesiGenişletilmiş Eğitim Programı Detay Çalışması , Marmara Yayınları, İstanbul, 8-329.
Cücü, A., Erdoğan, G., Şener, A., Özsavcı, D., Göktürk, S., Salihli Çalışkan, E., ... Bulut, G.(2019). Genişletilmiş Eğitim Müfredatı (GEP) Oluşturulmasının Temel Amacı ve Dayanağı, Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Genişletilmiş Eğitim Programının Dört Ana Dayanağı,M.Ü. Eczacılık Fakültesi Temel Mesleki Uygulamalar/Laboratuvar Uygulamaları Listesi,Ders/Staj Programlarının Planlanması ve İyileştirilmesi, Teorik Derslerin ve Olguya Dayalı Oturumların Planlanması, Temel Mesleki Uygulamalar İlişkin Uygulamalı Eğitimlerin Planlanması, Eğitici Gelişimi Sertifika Programı ve Genişletilmiş Eğitim Programı (GEP) Hazırlık Sürecine Katkısı. Marmara ÜniversitesiEczacılık FakültesiGenişletilmiş Eğitim Programı Detay Çalışması (pp.8-329), İstanbul: Marmara Yayınları.
Cücü, AYŞEN Et Al. "Genişletilmiş Eğitim Müfredatı (GEP) Oluşturulmasının Temel Amacı ve Dayanağı, Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Genişletilmiş Eğitim Programının Dört Ana Dayanağı,M.Ü. Eczacılık Fakültesi Temel Mesleki Uygulamalar/Laboratuvar Uygulamaları Listesi,Ders/Staj Programlarının Planlanması ve İyileştirilmesi, Teorik Derslerin ve Olguya Dayalı Oturumların Planlanması, Temel Mesleki Uygulamalar İlişkin Uygulamalı Eğitimlerin Planlanması, Eğitici Gelişimi Sertifika Programı ve Genişletilmiş Eğitim Programı (GEP) Hazırlık Sürecine Katkısı." In Marmara ÜniversitesiEczacılık FakültesiGenişletilmiş Eğitim Programı Detay Çalışması , 8-329. İstanbul: Marmara Yayınları, 2019
Cücü, AYŞEN Et Al. "Genişletilmiş Eğitim Müfredatı (GEP) Oluşturulmasının Temel Amacı ve Dayanağı, Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Genişletilmiş Eğitim Programının Dört Ana Dayanağı,M.Ü. Eczacılık Fakültesi Temel Mesleki Uygulamalar/Laboratuvar Uygulamaları Listesi,Ders/Staj Programlarının Planlanması ve İyileştirilmesi, Teorik Derslerin ve Olguya Dayalı Oturumların Planlanması, Temel Mesleki Uygulamalar İlişkin Uygulamalı Eğitimlerin Planlanması, Eğitici Gelişimi Sertifika Programı ve Genişletilmiş Eğitim Programı (GEP) Hazırlık Sürecine Katkısı." Marmara ÜniversitesiEczacılık FakültesiGenişletilmiş Eğitim Programı Detay Çalışması , Marmara Yayınları, 2019, pp.8-329.
Cücü, A. Et Al. (2019) "Genişletilmiş Eğitim Müfredatı (GEP) Oluşturulmasının Temel Amacı ve Dayanağı, Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Genişletilmiş Eğitim Programının Dört Ana Dayanağı,M.Ü. Eczacılık Fakültesi Temel Mesleki Uygulamalar/Laboratuvar Uygulamaları Listesi,Ders/Staj Programlarının Planlanması ve İyileştirilmesi, Teorik Derslerin ve Olguya Dayalı Oturumların Planlanması, Temel Mesleki Uygulamalar İlişkin Uygulamalı Eğitimlerin Planlanması, Eğitici Gelişimi Sertifika Programı ve Genişletilmiş Eğitim Programı (GEP) Hazırlık Sürecine Katkısı", Marmara ÜniversitesiEczacılık FakültesiGenişletilmiş Eğitim Programı Detay Çalışması . İstanbul: Marmara Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYŞEN CÜCÜ Et Al. }, chaptertitle={Genişletilmiş Eğitim Müfredatı (GEP) Oluşturulmasının Temel Amacı ve Dayanağı, Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Genişletilmiş Eğitim Programının Dört Ana Dayanağı,M.Ü. Eczacılık Fakültesi Temel Mesleki Uygulamalar/Laboratuvar Uygulamaları Listesi,Ders/Staj Programlarının Planlanması ve İyileştirilmesi, Teorik Derslerin ve Olguya Dayalı Oturumların Planlanması, Temel Mesleki Uygulamalar İlişkin Uygulamalı Eğitimlerin Planlanması, Eğitici Gelişimi Sertifika Programı ve Genişletilmiş Eğitim Programı (GEP) Hazırlık Sürecine Katkısı}, booktitle={ Marmara ÜniversitesiEczacılık FakültesiGenişletilmiş Eğitim Programı Detay Çalışması}, publisher={Marmara Yayınları}, city={İstanbul},year={2019} }