T. Aktaş And Ö. K. Doğan, "Argümana Dayalı Sorgulama Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Seviyelerine Etkisi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, pp.778-798, 2018
Aktaş, T. And Doğan, Ö. K. 2018. Argümana Dayalı Sorgulama Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Seviyelerine Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14 , 778-798.
Aktaş, T., & Doğan, Ö. K., (2018). Argümana Dayalı Sorgulama Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Seviyelerine Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, 778-798.
Aktaş, Tuba, And ÖZGÜR KIVILCAN DOĞAN. "Argümana Dayalı Sorgulama Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Seviyelerine Etkisi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, 778-798, 2018
Aktaş, Tuba And Doğan, ÖZGÜR K. . "Argümana Dayalı Sorgulama Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Seviyelerine Etkisi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, pp.778-798, 2018
Aktaş, T. And Doğan, Ö. K. (2018) . "Argümana Dayalı Sorgulama Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Seviyelerine Etkisi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, pp.778-798.
@article{article, author={Tuba Aktaş And author={ÖZGÜR KIVILCAN DOĞAN}, title={Argümana Dayalı Sorgulama Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Argümantasyon Seviyelerine Etkisi}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={778-798} }