A. NAS, "Erkekler de Ağlar Ama… Axe Reklamındaki Hegemonik Erkeklik Eleştirisinin Yorumlanma Biçimleri," Erciyes İletişim Dergisi , vol.5, pp.62-80, 2017
NAS, A. 2017. Erkekler de Ağlar Ama… Axe Reklamındaki Hegemonik Erkeklik Eleştirisinin Yorumlanma Biçimleri. Erciyes İletişim Dergisi , vol.5 , 62-80.
NAS, A., (2017). Erkekler de Ağlar Ama… Axe Reklamındaki Hegemonik Erkeklik Eleştirisinin Yorumlanma Biçimleri. Erciyes İletişim Dergisi , vol.5, 62-80.
NAS, ALPARSLAN. "Erkekler de Ağlar Ama… Axe Reklamındaki Hegemonik Erkeklik Eleştirisinin Yorumlanma Biçimleri," Erciyes İletişim Dergisi , vol.5, 62-80, 2017
NAS, ALPARSLAN. "Erkekler de Ağlar Ama… Axe Reklamındaki Hegemonik Erkeklik Eleştirisinin Yorumlanma Biçimleri." Erciyes İletişim Dergisi , vol.5, pp.62-80, 2017
NAS, A. (2017) . "Erkekler de Ağlar Ama… Axe Reklamındaki Hegemonik Erkeklik Eleştirisinin Yorumlanma Biçimleri." Erciyes İletişim Dergisi , vol.5, pp.62-80.
@article{article, author={ALPARSLAN NAS}, title={Erkekler de Ağlar Ama… Axe Reklamındaki Hegemonik Erkeklik Eleştirisinin Yorumlanma Biçimleri}, journal={Erciyes İletişim Dergisi}, year=2017, pages={62-80} }