A. M. YALÇIN Et Al. , "Müşteri Faydasının Müşteri Tatmini ve Bağlılığı Üzerine Etkisi Organiza Gıda Perakende Örneği," Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.26, pp.384-396, 2009
YALÇIN, A. M. Et Al. 2009. Müşteri Faydasının Müşteri Tatmini ve Bağlılığı Üzerine Etkisi Organiza Gıda Perakende Örneği. Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.26 , 384-396.
YALÇIN, A. M., ERDOĞMUŞ, Z. İ., & ÇOBANOĞLU, E., (2009). Müşteri Faydasının Müşteri Tatmini ve Bağlılığı Üzerine Etkisi Organiza Gıda Perakende Örneği. Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.26, 384-396.
YALÇIN, AZİZE, ZEYNEP İREM ERDOĞMUŞ, And EMİNE ÇOBANOĞLU. "Müşteri Faydasının Müşteri Tatmini ve Bağlılığı Üzerine Etkisi Organiza Gıda Perakende Örneği," Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.26, 384-396, 2009
YALÇIN, AZİZE M. Et Al. "Müşteri Faydasının Müşteri Tatmini ve Bağlılığı Üzerine Etkisi Organiza Gıda Perakende Örneği." Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.26, pp.384-396, 2009
YALÇIN, A. M. ERDOĞMUŞ, Z. İ. And ÇOBANOĞLU, E. (2009) . "Müşteri Faydasının Müşteri Tatmini ve Bağlılığı Üzerine Etkisi Organiza Gıda Perakende Örneği." Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.26, pp.384-396.
@article{article, author={AZİZE MÜGE YALÇIN Et Al. }, title={Müşteri Faydasının Müşteri Tatmini ve Bağlılığı Üzerine Etkisi Organiza Gıda Perakende Örneği}, journal={Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2009, pages={384-396} }