C. Ulu And H. Bayram, "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına dayalı Laboratuar Etkinlliklerinin Öğrencilerinin Akademik BaşarılarınaEtkisi," Ege Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.16, pp.316-343, 2015
Ulu, C. And Bayram, H. 2015. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına dayalı Laboratuar Etkinlliklerinin Öğrencilerinin Akademik BaşarılarınaEtkisi. Ege Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.16 , 316-343.
Ulu, C., & Bayram, H., (2015). Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına dayalı Laboratuar Etkinlliklerinin Öğrencilerinin Akademik BaşarılarınaEtkisi. Ege Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.16, 316-343.
Ulu, Cüneyt, And HALE BAYRAM. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına dayalı Laboratuar Etkinlliklerinin Öğrencilerinin Akademik BaşarılarınaEtkisi," Ege Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.16, 316-343, 2015
Ulu, Cüneyt And Bayram, HALE. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına dayalı Laboratuar Etkinlliklerinin Öğrencilerinin Akademik BaşarılarınaEtkisi." Ege Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.16, pp.316-343, 2015
Ulu, C. And Bayram, H. (2015) . "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına dayalı Laboratuar Etkinlliklerinin Öğrencilerinin Akademik BaşarılarınaEtkisi." Ege Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.16, pp.316-343.
@article{article, author={Cüneyt Ulu And author={HALE BAYRAM}, title={Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına dayalı Laboratuar Etkinlliklerinin Öğrencilerinin Akademik BaşarılarınaEtkisi}, journal={Ege Üniversitesi Eğitim Dergisi}, year=2015, pages={316-343} }