N. O. Bakır And S. Aydoğan, "Tüketicilerin Foursquare veya Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi Yapma Davranışları Marka Tutumuna ve Satınalma Davranışa Etkisi," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , vol.1, Eskişehir, Turkey, pp.195-210, 2015
Bakır, N. O. And Aydoğan, S. 2015. Tüketicilerin Foursquare veya Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi Yapma Davranışları Marka Tutumuna ve Satınalma Davranışa Etkisi. 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Eskişehir, Turkey), 195-210.
Bakır, N. O., & Aydoğan, S., (2015). Tüketicilerin Foursquare veya Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi Yapma Davranışları Marka Tutumuna ve Satınalma Davranışa Etkisi . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.195-210). Eskişehir, Turkey
Bakır, NURETTİN, And SİBEL AYDOĞAN. "Tüketicilerin Foursquare veya Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi Yapma Davranışları Marka Tutumuna ve Satınalma Davranışa Etkisi," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2015
Bakır, NURETTİN O. And Aydoğan, SİBEL. "Tüketicilerin Foursquare veya Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi Yapma Davranışları Marka Tutumuna ve Satınalma Davranışa Etkisi." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.195-210, 2015
Bakır, N. O. And Aydoğan, S. (2015) . "Tüketicilerin Foursquare veya Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi Yapma Davranışları Marka Tutumuna ve Satınalma Davranışa Etkisi." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.195-210.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NURETTİN OZAN BAKIR And author={SİBEL AYDOĞAN}, title={Tüketicilerin Foursquare veya Swarm Uygulamalarını Kullanarak Yer Bildirimi Yapma Davranışları Marka Tutumuna ve Satınalma Davranışa Etkisi}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}, pages={195-210} }