A. Çetinkaya Et Al. , "TELEVİZYON İZLEME DAVRANIŞINA SOSYAL MEDYA VE İKİNCİL EKRAN KULLANIMININ ETKİLERİ," SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4, pp.151-168, 2015
Çetinkaya, A. Et Al. 2015. TELEVİZYON İZLEME DAVRANIŞINA SOSYAL MEDYA VE İKİNCİL EKRAN KULLANIMININ ETKİLERİ. SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4 , 151-168.
Çetinkaya, A., Şahin, Ö. E., Arslan, A., & Kırık, A. M., (2015). TELEVİZYON İZLEME DAVRANIŞINA SOSYAL MEDYA VE İKİNCİL EKRAN KULLANIMININ ETKİLERİ. SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4, 151-168.
Çetinkaya, AHMET Et Al. "TELEVİZYON İZLEME DAVRANIŞINA SOSYAL MEDYA VE İKİNCİL EKRAN KULLANIMININ ETKİLERİ," SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4, 151-168, 2015
Çetinkaya, AHMET Et Al. "TELEVİZYON İZLEME DAVRANIŞINA SOSYAL MEDYA VE İKİNCİL EKRAN KULLANIMININ ETKİLERİ." SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4, pp.151-168, 2015
Çetinkaya, A. Et Al. (2015) . "TELEVİZYON İZLEME DAVRANIŞINA SOSYAL MEDYA VE İKİNCİL EKRAN KULLANIMININ ETKİLERİ." SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4, pp.151-168.
@article{article, author={AHMET ÇETİNKAYA Et Al. }, title={TELEVİZYON İZLEME DAVRANIŞINA SOSYAL MEDYA VE İKİNCİL EKRAN KULLANIMININ ETKİLERİ}, journal={SOBİDER The Journal of Social Sciences}, year=2015, pages={151-168} }