A. Çetinkaya Et Al. , "Televizyon İzleme Davranışına Sosyal Medya ve İkincil Ekran Kullanımının Etkileri," SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4, pp.151-168, 2015
Çetinkaya, A. Et Al. 2015. Televizyon İzleme Davranışına Sosyal Medya ve İkincil Ekran Kullanımının Etkileri. SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4 , 151-168.
Çetinkaya, A., Şahin, Ö. E., Arslan, A., & Kırık, A. M., (2015). Televizyon İzleme Davranışına Sosyal Medya ve İkincil Ekran Kullanımının Etkileri. SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4, 151-168.
Çetinkaya, AHMET Et Al. "Televizyon İzleme Davranışına Sosyal Medya ve İkincil Ekran Kullanımının Etkileri," SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4, 151-168, 2015
Çetinkaya, AHMET Et Al. "Televizyon İzleme Davranışına Sosyal Medya ve İkincil Ekran Kullanımının Etkileri." SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4, pp.151-168, 2015
Çetinkaya, A. Et Al. (2015) . "Televizyon İzleme Davranışına Sosyal Medya ve İkincil Ekran Kullanımının Etkileri." SOBİDER The Journal of Social Sciences , vol.2, no.4, pp.151-168.
@article{article, author={AHMET ÇETİNKAYA Et Al. }, title={Televizyon İzleme Davranışına Sosyal Medya ve İkincil Ekran Kullanımının Etkileri}, journal={SOBİDER The Journal of Social Sciences}, year=2015, pages={151-168} }