A. USLU And A. BEKAROĞLU, "Satış Elemanlarının Etik İçeriği Olan Bir Durumu Algılama Düzeylerine Etki Eden Kurumsal Faktörler: Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Bir Araştırma," Beykoz Akademi Dergisi , vol.4, 2017
USLU, A. And BEKAROĞLU, A. 2017. Satış Elemanlarının Etik İçeriği Olan Bir Durumu Algılama Düzeylerine Etki Eden Kurumsal Faktörler: Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Bir Araştırma. Beykoz Akademi Dergisi , vol.4 .
USLU, A., & BEKAROĞLU, A., (2017). Satış Elemanlarının Etik İçeriği Olan Bir Durumu Algılama Düzeylerine Etki Eden Kurumsal Faktörler: Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Bir Araştırma. Beykoz Akademi Dergisi , vol.4.
USLU, AYPAR, And ASLIHAN BEKAROĞLU. "Satış Elemanlarının Etik İçeriği Olan Bir Durumu Algılama Düzeylerine Etki Eden Kurumsal Faktörler: Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Bir Araştırma," Beykoz Akademi Dergisi , vol.4, 2017
USLU, AYPAR And BEKAROĞLU, ASLIHAN. "Satış Elemanlarının Etik İçeriği Olan Bir Durumu Algılama Düzeylerine Etki Eden Kurumsal Faktörler: Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Bir Araştırma." Beykoz Akademi Dergisi , vol.4, 2017
USLU, A. And BEKAROĞLU, A. (2017) . "Satış Elemanlarının Etik İçeriği Olan Bir Durumu Algılama Düzeylerine Etki Eden Kurumsal Faktörler: Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Bir Araştırma." Beykoz Akademi Dergisi , vol.4.
@article{article, author={AYPAR USLU And author={ASLIHAN BEKAROĞLU}, title={Satış Elemanlarının Etik İçeriği Olan Bir Durumu Algılama Düzeylerine Etki Eden Kurumsal Faktörler: Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Bir Araştırma}, journal={Beykoz Akademi Dergisi}, year=2017}