N. H. BİLGİN And O. URAL, "Psychometric studies of pre school teacher candidates guidance proficiency scale Okul öncesi öğretmen adaylari rehberlik yeterlilikleri ölçeğinin geliştirilmesi ve psikometrik özellikleri," International Journal of Human Sciences , vol.12, pp.278-292, 2015
BİLGİN, N. H. And URAL, O. 2015. Psychometric studies of pre school teacher candidates guidance proficiency scale Okul öncesi öğretmen adaylari rehberlik yeterlilikleri ölçeğinin geliştirilmesi ve psikometrik özellikleri. International Journal of Human Sciences , vol.12 , 278-292.
BİLGİN, N. H., & URAL, O., (2015). Psychometric studies of pre school teacher candidates guidance proficiency scale Okul öncesi öğretmen adaylari rehberlik yeterlilikleri ölçeğinin geliştirilmesi ve psikometrik özellikleri. International Journal of Human Sciences , vol.12, 278-292.
BİLGİN, NAZİFE, And OZANA URAL. "Psychometric studies of pre school teacher candidates guidance proficiency scale Okul öncesi öğretmen adaylari rehberlik yeterlilikleri ölçeğinin geliştirilmesi ve psikometrik özellikleri," International Journal of Human Sciences , vol.12, 278-292, 2015
BİLGİN, NAZİFE H. And URAL, OZANA. "Psychometric studies of pre school teacher candidates guidance proficiency scale Okul öncesi öğretmen adaylari rehberlik yeterlilikleri ölçeğinin geliştirilmesi ve psikometrik özellikleri." International Journal of Human Sciences , vol.12, pp.278-292, 2015
BİLGİN, N. H. And URAL, O. (2015) . "Psychometric studies of pre school teacher candidates guidance proficiency scale Okul öncesi öğretmen adaylari rehberlik yeterlilikleri ölçeğinin geliştirilmesi ve psikometrik özellikleri." International Journal of Human Sciences , vol.12, pp.278-292.
@article{article, author={NAZİFE HÜLYA BİLGİN KÖSE And author={OZANA URAL}, title={Psychometric studies of pre school teacher candidates guidance proficiency scale Okul öncesi öğretmen adaylari rehberlik yeterlilikleri ölçeğinin geliştirilmesi ve psikometrik özellikleri}, journal={International Journal of Human Sciences}, year=2015, pages={278-292} }