A. Göcük And F. Şahin, "The effect of problem based learning on 5th grades students energy literacy Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının 5 Sınıf öğrencilerinin enerji okuryazarlıkları üzerine etkisi," Journal of Human Sciences , vol.13, pp.3446-3468, 2016
Göcük, A. And Şahin, F. 2016. The effect of problem based learning on 5th grades students energy literacy Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının 5 Sınıf öğrencilerinin enerji okuryazarlıkları üzerine etkisi. Journal of Human Sciences , vol.13 , 3446-3468.
Göcük, A., & Şahin, F., (2016). The effect of problem based learning on 5th grades students energy literacy Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının 5 Sınıf öğrencilerinin enerji okuryazarlıkları üzerine etkisi. Journal of Human Sciences , vol.13, 3446-3468.
Göcük, Aysun, And FATMA ŞAHİN. "The effect of problem based learning on 5th grades students energy literacy Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının 5 Sınıf öğrencilerinin enerji okuryazarlıkları üzerine etkisi," Journal of Human Sciences , vol.13, 3446-3468, 2016
Göcük, Aysun And Şahin, FATMA. "The effect of problem based learning on 5th grades students energy literacy Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının 5 Sınıf öğrencilerinin enerji okuryazarlıkları üzerine etkisi." Journal of Human Sciences , vol.13, pp.3446-3468, 2016
Göcük, A. And Şahin, F. (2016) . "The effect of problem based learning on 5th grades students energy literacy Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının 5 Sınıf öğrencilerinin enerji okuryazarlıkları üzerine etkisi." Journal of Human Sciences , vol.13, pp.3446-3468.
@article{article, author={Aysun Göcük And author={FATMA ŞAHİN}, title={The effect of problem based learning on 5th grades students energy literacy Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının 5 Sınıf öğrencilerinin enerji okuryazarlıkları üzerine etkisi}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2016, pages={3446-3468} }