L. Çinko Et Al. , "FAALİYET RAPORLARININ OKUNABİLİRLİĞİ İLE MARKA DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: KURUMSAL İLETİŞİM PERSPEKTİFİNDEN BİR ANALİZ," Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.133-150, 2024
Çinko, L. Et Al. 2024. FAALİYET RAPORLARININ OKUNABİLİRLİĞİ İLE MARKA DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: KURUMSAL İLETİŞİM PERSPEKTİFİNDEN BİR ANALİZ. Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2 , 133-150.
Çinko, L., Bayyiğit, S. S., Merter, A. K., Çerez, S., & Alataş, G., (2024). FAALİYET RAPORLARININ OKUNABİLİRLİĞİ İLE MARKA DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: KURUMSAL İLETİŞİM PERSPEKTİFİNDEN BİR ANALİZ. Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, 133-150.
Çinko, LEVENT Et Al. "FAALİYET RAPORLARININ OKUNABİLİRLİĞİ İLE MARKA DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: KURUMSAL İLETİŞİM PERSPEKTİFİNDEN BİR ANALİZ," Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, 133-150, 2024
Çinko, LEVENT Et Al. "FAALİYET RAPORLARININ OKUNABİLİRLİĞİ İLE MARKA DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: KURUMSAL İLETİŞİM PERSPEKTİFİNDEN BİR ANALİZ." Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.133-150, 2024
Çinko, L. Et Al. (2024) . "FAALİYET RAPORLARININ OKUNABİLİRLİĞİ İLE MARKA DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: KURUMSAL İLETİŞİM PERSPEKTİFİNDEN BİR ANALİZ." Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.133-150.
@article{article, author={LEVENT ÇİNKO Et Al. }, title={FAALİYET RAPORLARININ OKUNABİLİRLİĞİ İLE MARKA DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: KURUMSAL İLETİŞİM PERSPEKTİFİNDEN BİR ANALİZ}, journal={Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={133-150} }