N. Z. TOSUN, "Post Modern Reklamların Etkisi," Öneri Dergisi, Marmara Üniversitesi SBE Dergisi , vol.13, pp.341-349, 2007
TOSUN, N. Z. 2007. Post Modern Reklamların Etkisi. Öneri Dergisi, Marmara Üniversitesi SBE Dergisi , vol.13 , 341-349.
TOSUN, N. Z., (2007). Post Modern Reklamların Etkisi. Öneri Dergisi, Marmara Üniversitesi SBE Dergisi , vol.13, 341-349.
TOSUN, NURHAN. "Post Modern Reklamların Etkisi," Öneri Dergisi, Marmara Üniversitesi SBE Dergisi , vol.13, 341-349, 2007
TOSUN, NURHAN Z. . "Post Modern Reklamların Etkisi." Öneri Dergisi, Marmara Üniversitesi SBE Dergisi , vol.13, pp.341-349, 2007
TOSUN, N. Z. (2007) . "Post Modern Reklamların Etkisi." Öneri Dergisi, Marmara Üniversitesi SBE Dergisi , vol.13, pp.341-349.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Post Modern Reklamların Etkisi}, journal={Öneri Dergisi, Marmara Üniversitesi SBE Dergisi}, year=2007, pages={341-349} }