M. ÜNSALAN And A. BAYRAKTAR, "Tüketici Etnosentrizminin Tüketici Fiyat Algısına Etkisi," International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS) , vol.3, pp.258-272, 2017
ÜNSALAN, M. And BAYRAKTAR, A. 2017. Tüketici Etnosentrizminin Tüketici Fiyat Algısına Etkisi. International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS) , vol.3 , 258-272.
ÜNSALAN, M., & BAYRAKTAR, A., (2017). Tüketici Etnosentrizminin Tüketici Fiyat Algısına Etkisi. International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS) , vol.3, 258-272.
ÜNSALAN, MUSTAFA, And AZRA BAYRAKTAR. "Tüketici Etnosentrizminin Tüketici Fiyat Algısına Etkisi," International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS) , vol.3, 258-272, 2017
ÜNSALAN, MUSTAFA And BAYRAKTAR, AZRA. "Tüketici Etnosentrizminin Tüketici Fiyat Algısına Etkisi." International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS) , vol.3, pp.258-272, 2017
ÜNSALAN, M. And BAYRAKTAR, A. (2017) . "Tüketici Etnosentrizminin Tüketici Fiyat Algısına Etkisi." International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS) , vol.3, pp.258-272.
@article{article, author={MUSTAFA ÜNSALAN And author={AZRA BAYRAKTAR}, title={Tüketici Etnosentrizminin Tüketici Fiyat Algısına Etkisi}, journal={International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS)}, year=2017, pages={258-272} }