B. Yalçınkaya Et Al. , "İlköğretim Çocuklarının Kodlama Algısı Üzerine Emprik Bir Analiz Çalışması ve Çocuk Kütüphanelerinde Uygulanmasının Önemi," 1. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu , Nevşehir, Turkey, pp.126-138, 2018
Yalçınkaya, B. Et Al. 2018. İlköğretim Çocuklarının Kodlama Algısı Üzerine Emprik Bir Analiz Çalışması ve Çocuk Kütüphanelerinde Uygulanmasının Önemi. 1. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu , (Nevşehir, Turkey), 126-138.
Yalçınkaya, B., Dönmez, A. H., Aydın, F., Kayalı, N., & Sönmez, A. R., (2018). İlköğretim Çocuklarının Kodlama Algısı Üzerine Emprik Bir Analiz Çalışması ve Çocuk Kütüphanelerinde Uygulanmasının Önemi . 1. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu (pp.126-138). Nevşehir, Turkey
Yalçınkaya, BAHATTİN Et Al. "İlköğretim Çocuklarının Kodlama Algısı Üzerine Emprik Bir Analiz Çalışması ve Çocuk Kütüphanelerinde Uygulanmasının Önemi," 1. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu, Nevşehir, Turkey, 2018
Yalçınkaya, BAHATTİN Et Al. "İlköğretim Çocuklarının Kodlama Algısı Üzerine Emprik Bir Analiz Çalışması ve Çocuk Kütüphanelerinde Uygulanmasının Önemi." 1. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu , Nevşehir, Turkey, pp.126-138, 2018
Yalçınkaya, B. Et Al. (2018) . "İlköğretim Çocuklarının Kodlama Algısı Üzerine Emprik Bir Analiz Çalışması ve Çocuk Kütüphanelerinde Uygulanmasının Önemi." 1. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu , Nevşehir, Turkey, pp.126-138.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BAHATTİN YALÇINKAYA Et Al. }, title={İlköğretim Çocuklarının Kodlama Algısı Üzerine Emprik Bir Analiz Çalışması ve Çocuk Kütüphanelerinde Uygulanmasının Önemi}, congress name={1. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu}, city={Nevşehir}, country={Turkey}, year={2018}, pages={126-138} }