N. Z. Tosun, "Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi," Ankara Üniversitesi İletişim Araştırmaları , vol.8, pp.9-37, 2012
Tosun, N. Z. 2012. Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi. Ankara Üniversitesi İletişim Araştırmaları , vol.8 , 9-37.
Tosun, N. Z., (2012). Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi. Ankara Üniversitesi İletişim Araştırmaları , vol.8, 9-37.
Tosun, NURHAN. "Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi," Ankara Üniversitesi İletişim Araştırmaları , vol.8, 9-37, 2012
Tosun, NURHAN Z. . "Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi." Ankara Üniversitesi İletişim Araştırmaları , vol.8, pp.9-37, 2012
Tosun, N. Z. (2012) . "Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi." Ankara Üniversitesi İletişim Araştırmaları , vol.8, pp.9-37.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi}, journal={Ankara Üniversitesi İletişim Araştırmaları}, year=2012, pages={9-37} }