z. n. köylü Et Al. , "TARİHİ DENEY VE MODELLERİN TEKRARLANMASI YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN BİLİME KARŞI TUTUMLARI VE BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ," 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Turkey, 2016
köylü, z. n. Et Al. 2016. TARİHİ DENEY VE MODELLERİN TEKRARLANMASI YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN BİLİME KARŞI TUTUMLARI VE BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ. 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , (Turkey).
köylü, z. n., kuyumcihan, m., İREZ, O. S., DOĞAN, Ö. K., HAN TOSUNOĞLU, Ç., & ÇAKIR, M., (2016). TARİHİ DENEY VE MODELLERİN TEKRARLANMASI YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN BİLİME KARŞI TUTUMLARI VE BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ . 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Turkey
köylü, zeynep Et Al. "TARİHİ DENEY VE MODELLERİN TEKRARLANMASI YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN BİLİME KARŞI TUTUMLARI VE BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ," 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Turkey, 2016
köylü, zeynep n. Et Al. "TARİHİ DENEY VE MODELLERİN TEKRARLANMASI YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN BİLİME KARŞI TUTUMLARI VE BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ." 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Turkey, 2016
köylü, z. n. Et Al. (2016) . "TARİHİ DENEY VE MODELLERİN TEKRARLANMASI YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN BİLİME KARŞI TUTUMLARI VE BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ." 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={zeynep neslihan köylü Et Al. }, title={TARİHİ DENEY VE MODELLERİN TEKRARLANMASI YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN BİLİME KARŞI TUTUMLARI VE BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ}, congress name={12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VEMATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ}, city={}, country={Turkey}, year={2016}}