S. ÇOBAN And M. AVŞAR, "KODÁLY PRENSİPLERİNE GÖRE İŞLENEN ARMONİ DERSİNİN ÖĞRENCİLERİNARMONİK DERECE DUYUMUNA ETKİSİ," Social Science Studies Journal , vol.4, no.17, pp.1551-1558, 2018
ÇOBAN, S. And AVŞAR, M. 2018. KODÁLY PRENSİPLERİNE GÖRE İŞLENEN ARMONİ DERSİNİN ÖĞRENCİLERİNARMONİK DERECE DUYUMUNA ETKİSİ. Social Science Studies Journal , vol.4, no.17 , 1551-1558.
ÇOBAN, S., & AVŞAR, M., (2018). KODÁLY PRENSİPLERİNE GÖRE İŞLENEN ARMONİ DERSİNİN ÖĞRENCİLERİNARMONİK DERECE DUYUMUNA ETKİSİ. Social Science Studies Journal , vol.4, no.17, 1551-1558.
ÇOBAN, SİBEL, And MUSTAFA AVŞAR. "KODÁLY PRENSİPLERİNE GÖRE İŞLENEN ARMONİ DERSİNİN ÖĞRENCİLERİNARMONİK DERECE DUYUMUNA ETKİSİ," Social Science Studies Journal , vol.4, no.17, 1551-1558, 2018
ÇOBAN, SİBEL And AVŞAR, MUSTAFA. "KODÁLY PRENSİPLERİNE GÖRE İŞLENEN ARMONİ DERSİNİN ÖĞRENCİLERİNARMONİK DERECE DUYUMUNA ETKİSİ." Social Science Studies Journal , vol.4, no.17, pp.1551-1558, 2018
ÇOBAN, S. And AVŞAR, M. (2018) . "KODÁLY PRENSİPLERİNE GÖRE İŞLENEN ARMONİ DERSİNİN ÖĞRENCİLERİNARMONİK DERECE DUYUMUNA ETKİSİ." Social Science Studies Journal , vol.4, no.17, pp.1551-1558.
@article{article, author={SİBEL ÇOBAN And author={MUSTAFA AVŞAR}, title={KODÁLY PRENSİPLERİNE GÖRE İŞLENEN ARMONİ DERSİNİN ÖĞRENCİLERİNARMONİK DERECE DUYUMUNA ETKİSİ}, journal={Social Science Studies Journal}, year=2018, pages={1551-1558} }