G. KELEMCİ And G. GÜSAN KÖSE, "Kült Film İçerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka İletişimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir İnceleme," İletişim Çalışmaları Dergisi , pp.207-225, 2016
KELEMCİ, G. And GÜSAN KÖSE, G. 2016. Kült Film İçerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka İletişimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir İnceleme. İletişim Çalışmaları Dergisi , 207-225.
KELEMCİ, G., & GÜSAN KÖSE, G., (2016). Kült Film İçerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka İletişimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir İnceleme. İletişim Çalışmaları Dergisi , 207-225.
KELEMCİ, GÜLPINAR, And GÖZDE GÜSAN KÖSE. "Kült Film İçerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka İletişimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir İnceleme," İletişim Çalışmaları Dergisi , 207-225, 2016
KELEMCİ, GÜLPINAR And GÜSAN KÖSE, GÖZDE G. . "Kült Film İçerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka İletişimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir İnceleme." İletişim Çalışmaları Dergisi , pp.207-225, 2016
KELEMCİ, G. And GÜSAN KÖSE, G. (2016) . "Kült Film İçerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka İletişimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir İnceleme." İletişim Çalışmaları Dergisi , pp.207-225.
@article{article, author={GÜLPINAR KELEMCİ And author={GÖZDE GÜSAN KÖSE}, title={Kült Film İçerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka İletişimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir İnceleme}, journal={İletişim Çalışmaları Dergisi}, year=2016, pages={207-225} }