F. M. ARSLAN And N. O. BAKIR, "TÜKETİCİLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNE GÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ VE SADAKATE ETKİSİ," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.28, no.1, pp.227-259, 2010
ARSLAN, F. M. And BAKIR, N. O. 2010. TÜKETİCİLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNE GÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ VE SADAKATE ETKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.28, no.1 , 227-259.
ARSLAN, F. M., & BAKIR, N. O., (2010). TÜKETİCİLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNE GÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ VE SADAKATE ETKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.28, no.1, 227-259.
ARSLAN, FATMA, And NURETTİN OZAN BAKIR. "TÜKETİCİLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNE GÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ VE SADAKATE ETKİSİ," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.28, no.1, 227-259, 2010
ARSLAN, FATMA M. And BAKIR, NURETTİN O. . "TÜKETİCİLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNE GÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ VE SADAKATE ETKİSİ." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.28, no.1, pp.227-259, 2010
ARSLAN, F. M. And BAKIR, N. O. (2010) . "TÜKETİCİLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNE GÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ VE SADAKATE ETKİSİ." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.28, no.1, pp.227-259.
@article{article, author={FATMA MÜGE ARSLAN And author={NURETTİN OZAN BAKIR}, title={TÜKETİCİLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNE GÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ VE SADAKATE ETKİSİ}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={227-259} }